Yükleniyor... Apptivity servisleri güncelleniyor. Lütfen biraz daha bekleyin...
Bu etkinlik bitti
Pamukkale - Salda Turu
gezzytour

600
Turistik Gezi

15 Haz 2019

Pamukkale - Salda Turu

1.Gün Pamukkale - Hierapolis - Kızılsu Değerli misafirlerimiz, sizleri 00:30 Görükle 01:00 Kent Meydanı önünden alarak yolculuğumuza başlıyoruz. ilk olarak yılın her mevsiminde ana kaynağından “58” derece çıkan Karahayıt ‘ın kendine has kırmızı renkli şifalı termal suyu ve termal çamuru Karahayıt Kaplıcaları (Kırmızı Su)nı ziyaret ediyoruz. Ardından 'her derde deva' şifalı suları ve travertenleriyle, Türkiye'nin turizm cennetlerinden biri. Unesco'nun 'Dünya Kültür Mirası Listesi'nde bulunan Pamukkale’ye keşfe Hiearapolis Antik Kenti ile başlıyoruz. Burası Pamukkale Travertenlerini görmek için gelenlerin tarihte yolculuk yapabileceği bir güzelliğe sahip. Bir Frigya kenti olduğu öne sürülen Pamukkale Hierapolis Antik kenti, Bergama Kralı II. Eumenes tarafından kurulduğu da düşünülmektedir. Giriş kapısında ise Medusa figürü bulunur.M.S 395 yılında Bizans’ ait olan alanı, 1210 yılında Anadolu Selçuklular kendi sınırlarına katmıştır. Antik havuz(Kleopatra Havuzu), Antik tiyatro, Frontinus caddesi ve seyir terasları göreceğimiz yerler arasında. Ardından doğal su kaynaklarından çıkan su içindeki karbondioksitin buharlaşması sonucu, geriye kalan karbonatlı minerallerin kristalleşmesi ile oluşan ünlü beyaz Pamukkale Travertenleri'ni gezdikten sonra otelimize doğru yola çıkıyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde. 2. Gün: Salda Gölü - Lavanta Bahçeleri - Sagalassos Antik Şehri Sabah otelimizde alınan açık büfe kahvaltı sonrasında Pamukkale'den ayrılıp Salda Gölü’ne ulaşıyor ve burada vereceğimiz serbest zamanda bol bol fotoğraflar çekip, Salda Gölünün güzelliklerini yaşadıktan sonra Isparta’nın Lavanta üretimi ile meşhur Keçiborlu ilçesinin Kuyucak Köyüne gidiyoruz. Turda öncelikle bahçelere giderek Lavanta Bahçeleri gezilecektir. Burada dilediğimiz kadar kalıp fotoğraf çekiyoruz. Daha sonrasında Sagalassos antik kentine geçiyoruz.

264

Bursa

gezzytour

Fethiye mahallesi Yenipazar sokak No:10/E Ata cd Ata Plaza

Hizmetlerimizi, güvenli ve en iyi şekilde sizlere sunabilmek için birtakım çerezler topluyoruz. Apptivity internet sitesini kullandığınız sürece bu hizmetlere onay vermiş sayılmaktasınız. Daha fazla bilgi almak için Çerez Politikası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Anladım

...

Üyelik ve Kullanım Sözleşmesi'ni okudum, kabul ediyorum.