Yükleniyor... Apptivity servisleri güncelleniyor. Lütfen biraz daha bekleyin...
Bu etkinlik bitti
Uludağ Turu Her Gün Günübirlik ( Gezzy Paketi )
gezzytour

600
Turistik Gezi

26 Oca 2019

Uludağ Turu Her Gün Günübirlik ( Gezzy Paketi )

Sabah Saat 06:00 Korupark 06:20 Görükle 07:00 Kent Meydanından Hareket Ederek ( İzmir yolu üzerinden her duraktan yolcularımızı alabiliyoruz.) GEZZY TOUR' un Konforlu araçları ile Uludağ'a doğru yola çıkıyoruz. Uludağa vardığımızda Dileyenler kayak yapmak için ski paslarını alarak Kayak takımlarıyla gün boyu kayak yapma imkanı bulacaktır. Kayak dersi almak isteyen veya kayak takımı kiralamak isteyen misafirlerimize Rehberimiz yardımcı olacaktır. Saat 16:30- 17:00 arasında dönüş yolculuğuna geçiyoruz. Tüm misafirleri almış olduğumuz duraklara bırakarak bir sonraki organizasyonumuzda görüşmek üzere ayrılıyoruz. GEZZY PAKETİ: - VİP 19 Kişilik Araçlarla Konforlu Ulaşım - Rehberlik - Milli Park Giriş Ücretleri - Büyük Çekilişe Katılma Bileti ( Her Katılım İçin 1 Bilet Verilmektedir.) - Araçta Kahvaltı Paketi - Otopark ücretleri - Tüm çevre gezileri - 1618 Nolu Turizm Kanununa Göre Zorunlu Seyahat Sigortası

603

Bursa

Uludağ Kayak Merkezi

Uludağ

Hizmetlerimizi, güvenli ve en iyi şekilde sizlere sunabilmek için birtakım çerezler topluyoruz. Apptivity internet sitesini kullandığınız sürece bu hizmetlere onay vermiş sayılmaktasınız. Daha fazla bilgi almak için Çerez Politikası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Anladım

...

Üyelik ve Kullanım Sözleşmesi'ni okudum, kabul ediyorum.